Listă de început

P2159404

Poate ar fi trebuit să scriu acest post atunci când am demarat blog-ul,  în locul celui cu Quiche Lorainne . … Dar toate lucrurile la vremea lor. Așadar, acum vreau să scriu despre început. Mă uitam deseori la emisiuni culinare. Mi se păreau interesante dar mereu mă gândeam că rețetele respective necesită mult timp și ceva cunoștințe în domeniu. În plus multe dintre ingrediente mi se păreau de negăsit – de exemplu , coriandru. Îmi vine să râd acum. Boabele de coriandru se găsesc peste tot. Aceeași părere o aveam și despre rețetele lui Jamie Oliver , până în momentul în care mi-am cumpărat una din cărțile lui,  The Naked Chef .

Aici am aflat că totul ține de organizare și de niște ingrediente de bază pe care trebuie să le ai în camară sau în frigider. Astfel, atunci când te întorci de la cumpărături cu o bucată de carne sau pește , o poți combina cu ce ai deja în stoc.

Uite mai jos o listă cu ce am eu mereu în casă și chiar mă ajută.

  1. Ulei de măsline și de floarea soarelui. Folosesc ulei de măsline cam la orice. Știu că există unele cu care doar se poate prăji și unele doar pentru salate dar cred că aceste 2 tipuri sunt suficiente.
  2. Orez- cea mai rapidă garnitură. Fiert simplu cu niște cuișoare sau risotto, merge perfect cu orice fel de carne.
  3. Roșii la conservă. Mereu mă scot din impas. Mai ales când vreau să fac niste paste rapide la cuptor sau o lasagna mai rapidă.
  4. Paste : farfalle, penne.
  5. Muștar Dijon și muștar boabe.
  6. Conservă anșoa.
  7. Unt .
  8. Ciocolată neagră – 50 % – 70 % cacao.
  9. Faină.
  10. Pesmet .

De asemenea , nu trebuie să îți lipsească condimentele, proaspete sau uscate.

Din lista celor uscate:

Piper negru boabe

Cuișoare

Semințe de coriandru

Semințe de chimen

Cimbru

Maghiran

Eu le-am organizat cu ajutorul unor recipiente de la IKEA.

P2159392

Condimentele verzi sunt preferatele mele. Nu aveam nici un ghiveci atunci când am început să gătesc. Acum am patru : cu mentă, busuioc, rozmarin,  ardei iute.

Le poți cumpăra în ghiveci de la orice supermarket ( cel mai bine este să replantezi într-un ghiveci mai mare după ce le cumperi , recipientele din magazin sunt prea mici pentru a lăsa planta să se dezvolte)  dar le poți planta și tu. Eu am cumpărat  rozmarinul din magazin, celelalte sunt plantate . Important este să le ții la lumină și să le uzi când au nevoie de apă.

a2b8e4bf-e1c6-4d67-a2e8-567777c74d0bwallpaper

 

P.S. Iana , Aliona sper să vă ajute !

 

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Listă de început

  1. kalancea says:

    nu am decat jumatate din ce ar trebui!stiu ce sa mi pun pe lista de cumparaturi 🙂
    ma bucur ca ai revenit la bloggarit miss 🙂
    pup

Leave a Reply

